Rozšírené hľadanie
Štvrtok 7. Júl 2022 |
meniny má Oliver

Kurzy v ramci cezhraninčnej spolupráce SR - ČR pokračujú

Datum: 03.12.2010

Projekt realizovaný v rámci operačného programu cezhraničnej spolupráce Slovenská republika - Česká republika Cielené školenia, kurzy a tvorba spoločných marketingových produktov - podpora rastu cestovného ruchu v cezhraničných regiónoch. Tento projekt  prináša pre poskytovateľov služieb dobrú príležitosť na získanie nových informácií, poznatkov a hlavne výmenu znalostí z praktického života.

Jedný z kurzov bol „Tvorba a menežovanie inovatívnych produktov volného času a turizmu uplatnených“

Projekt realizovaný v rámci operačného programu cezhraničnej spolupráce Slovenská republika - Česká republika Cielené školenia, kurzy a tvorba spoločných marketingových produktov - podpora rastu cestovného ruchu v cezhraničných regiónoch. Tento projekt  prináša pre poskytovateľov služieb dobrú príležitosť na získanie nových informácií, poznatkov a hlavne výmenu znalostí z praktického života.

Jedný z kurzov bol „Tvorba a menežovanie inovatívnych produktov volného času a turizmu uplatnených“  

            Produkt cestovného ruchu je tvorený integráciou rozmanitých služieb a daností, atraktivít krajiny, lokality v cieľových miestach a oblastiach. Motorom ďalšieho rozvoja cestovného ruchu je tvorba nových – inovatívných produktov, ktoré oslovia cieľové skupiny návštevníkov a užívateľov cestovného ruchu. Nárast konkurenčného prostredia má výrazný vplyv na ponukovú stránku peoduktov. Tento vývoj ma za následok a zmeny chovania klientov, ktorí si vyberejú náročnejšie alebo príťažlivejšie produkty služieb cestovného ruchu. 

            Kurz poskytol základné postupy pri tvorbe produktov cestovného ruchu, súčasné trendy v produktovej časti, analýza vlastností územia a destinačnej oblastí pri tvorbe inovatívných prvkov v skladbe produktu cestovného ruchu, zážitkový turizmus, psychologia a správanie klientov, ekonomické hladiská pri tvorbe a implementácií inovatívných produtkov, základné postupy pre implementácií nových produktov cestovného ruchu, tvorba master plánu nového produkty, komunikačné stratégie a postupy nových produktov. Príklady inovatívných produktov zo zahraničia, výynam a úloha distinačého manažmentu pri tvorbe inovatívných produktov cestovného ruchu.

 

Kontak : Margita Vašeková, oz@bojniciensis.sk

Čítané: 1323 x